tisdag 18 oktober 2011

regnig tisdag..

Vecka 24 (23+2)

Vilket skit väder det har varit i dag regnigt som bra den helt galet finns de något slut på detta regn? 

Bjuder på en mag bild med denna tisdag och den växer som bara den :)

slutade 15 idag och i morgon är jag ledig skönt ska på date med Sofia om hon inte har klämt ut sin lilla bäbis som är beräknad tills i dag så de finns ju en viss möjlighet att vi inte ses i morgon.. 
då får ja hitta på något annat istället:)

Har sovit så mycket denna vecka alltså helt galet somna innan 21 de är ju lagom tråkigt alltså haha men gud så skönt så nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli lite mer så ja kan gå å sova har redan sovit en stund när ja kom hem haha hopplös:)

Jobb helg och de kan nog bli riktigt bra för Anna ska jobba med mig på Lördag haha lite dåligt med personal så då får hon hoppa in och stå lite i kassan kommer bli bra det haha:)

Lördagkväll blir det nog bio med Pierre händer ju inte allt för ofta så ska bli riktigt mys

Gravidförsäkring är fixad med skönt och papper till försäkrings kassan är in skickade så nu är det bara att vänta på svar å förhoppningsvis går ja hem från jobbet den 24 dec :)

allt från mig :)

lämna gärna en komentar vem de är som läser min blogg:)

/lotta och bebben..

2 kommentarer: