måndag 17 oktober 2011

tiden går..

Sanna, Jag, Anna, Nina, Martina
Hej hej!

är evigheter sedan jag satt vid en dator så tänkte uppdatera lite nu :)

Helgen sprang i väg som vanligt i torsdagas kväll kom Nina till mig å Anna och På fredagen anlände även Tina å Sanna så vi har haft lägenheten full hela helgen som det är fantastiskt roligt å ha alla samlade :)

VI har strosat runt i slotsskogen varit på stan å shoppat ätit gott de andra festade  jag drack coola haha och massa massa skratt! hur lyckat som helst!

Har gott in i graviditets vecka 24 nu och just nu har jag precis tecknat gravidförsäkring så nu är det fixat med:)
magen växer som bara den och känner av sparkar mer och mer i magen:) härligt!

Nä nu kom Min fina Pierre så ska pussa lite på han innan det blir sängen !

/Lotta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar