lördag 1 oktober 2011

Lördags mys

Hej hopp!

Sitter hemma i soffan och väntar på att Anna ska komma hem från Stockholm:) 
Jag ska göra pizza och så ska vi ha lördags mys:)

Veckan har gott ganska fort faktiskt och det har hänt lite roligt:)
Pierre kände de första sparkarna på min mage och det är ju fantastiskt roligt å jag känner av lillen mer å mer..

I Onsdags träffade jag min fina vän Petra som ja ser alldeles för sällan och kommer bli ännu mindre när ja flyttar.. 

och i går fick ja träffa min underbara Katrin:) hon kom till jobbet ch skulle göra brudbukett till hennes kusin och de blev super fint:) så massa massa skratt å prat med henne:)

Igår va de Idol mys och ja var dö trött somnade som en liten gris och som så gott.. 

På Tisdag tar ja bilen hem till småland för att vara lite ledig då ja jobbat för mycket de senaaste veckorna..
Då blir det lite renovering hemma i huset med:)

Nä dax å göra någon nytta ska se om ja inte kan få in en mag bild i morgon kanske för den växer så det nästan syns:)

/Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar