onsdag 19 oktober 2011

ledig onsdag.

Onsdag och jag har varit ledig idag otroligt skönt men en ledig dag mitt i veckan det har ja inte varit på evigheter så de va inte så dumt:)

Haft en sovmorgon och en heldag med Sofia i Haga på Cafe och massa massa prat.
Vi var även på Villervalla en sväng och där köpta jag mina första bebis saker idag :) det blev en mysig filt och två små mössor:) fans ju hur mycket fint som helst synd att min plånbok inte hade hur mycket som helst pengar haha:) 


Efter en lång fika tog vi och strosade runt i linné och nu är jag hemma igen :)

Haft en mycket bra dag med andra ord:)

NU måste jag äta något för min mage håller på att dö känner jag så bäst ja gör det och konstigt nog är jag dö trött å hade gärna lagt mig sen men lite för tidigt kanske..

/Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar