lördag 30 juni 2012

ZZzzzz

Nu är jag trött strax dax å lägga oss här hemma.

Varit en bra dag började med en tidig jogging runda innan någon i Holsby vaknat tror inte jag såg en människa när ja sprang eller jo kanske någon men inte många :)

Tog en sväng till stan å lämnade tillbaka ett par byxor jag inte ar nöjd med mitt köp..

Nina kom och jag gjorde henne så fin då hon skulle på bröllop idag.

Fixade i trädgården lite och donade medans Elsa var hos farmor en stund..

Nu i kväll var vi och köper oss en grill och så grillade vi ju med förstås då:) blev en stor å fin en (och enligt mig otroligt onödigt dyr ) men men ska de à så ska det ;)

Nu ska jag skaka liv i Pierre som somnat i soffan. Något jag kan bli fullkomligt galen på! Är man trött så gå å lägg dig då. Ja Pierre är extra bra på att somna här. Hopplös:)

Nä natti natti !

Imorgon kommer Anna!!! Tjohooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar