onsdag 16 oktober 2013

Bang Bang

Så säger det i mitt huvud i dag. Jäkla huvudvärk , gissar det beror på för lite sömn de senaste dagarna... 

Annars rullar livet på bra här hemma och båda tjejerna mår bra:) 
Klara växer och växer.. Hur liten stund är de små egentligen? Jösses va fort det går.  

Helgen hade jag och tjejerna massa mys och träffade morfar på lördagen och moster Anna på söndagen.:) 

Redan onsdag idag och halva veckan gott redan. Jösses. 

Jag vet att när jag blev mamma till Elsa så blev jag förvånad över att man bara viste hur man skulle ta hand om ett barn å allt sådant. Jag var orolig hur det skulle bli med två barn men jösses vad det funkar bra alltså :) visst det tar väldigt mycket energi men de ger ju tillbaka lika mycket :)

Igår var jag i stan å stor shoppade liten sväng. 
Blev nya krukor till sovrummet och blommor dit. Nya byxor till nig två par å en tröja, Pierre fick en jacka och en tröja av mig.. 
Å lyssna nu ,inte något alls till tjejerna (de har sååå mycket kläder redan) men det är svårt att låta bli allt fint :)
 
Å i måndags kom äntligen vår vagn! Å den funkar kanon bra!  Så nu ska vi promenera! :)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar