lördag 19 oktober 2013

Snark

Fy känns som jag är mer död än levande just nu.. Trött... Klara äter för andra gången. Hon sover oroligt i natt. 
Elsa har mardröm och fick Ligga hos oss, behöver jag ens skrivs stt det hittills inte blivit mycket sömn för min del... 
Hur nu Pierre kan ligga och snarka sig igenom detta är en fråga för  sig.. 

Just nu skulle jag vilja stänga in mig på ett rum och bara sova... 
Hoppas det kan bli någon mer timme innan Elsa vaknar för morgonen.. 

Jaja vad vore livet utan Mina tjejer.. Förutom lite mer sömnrikt ;) 

Igår kväll hade Pierre och jag lite fredags mys.. Jag hade gjort en smörgåstårta till oss som vi skulle smaska på, 
Olay vi åt i omgångar för Klara var inte nöjd så när det blev min tur och äta och Klara äntligen somnade på Pierres bröst så tog det två min så sov Pierre med.. 
Ja tanken var ju iallafall vi skulle haft en mys kväll.. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar