tisdag 8 oktober 2013

Hemma

Nu är vi hemma igen efter en natt på Ryhovs sjukhus. Fy attans! Alltså jag har aldrig haft sjukhus skräck eller liknande och brukar inte ha problem men sådana saker , trodde jag! 
Det var fruktansvärt att se sin lilla skatt ihop med läkare å sköterskor å allt å nä fy! Helst aldrig mer. 
Vi tog nya prover i går morse och det visade sig att infektions värdet var det samma som första provet i söndags så det hade inte blivit sämre så de var skönt. 
Klaras feber är borta och hon var mycket piggare i går kväll. Idag är hon trött, hon behöver väl sova igen lite efter dessa dygn. 

Idag är vår första dag som Pierre jobbar sedan Klara kom till världen och jag lyckades få iväg Elsa till dagis i tid efter vi ätit frukost och fixat lite :) så tummen upp för det! 

Usch jag har blivit så bortskämd med att ha Pierre på hemma plan. Han jobbar här i stan denna vecka med och det är helt underbart att han kommer hem på eftermiddagarna. Vilken lyx det är. 
Så jag ser inte alls fram emot att vår vanliga vardag ska börja igen,, men men tar väl ett tag sen är vi inne i det igen :( 

Ska försöka få lite ordning här hemma sen Elsas saker är precis överallt, hon lyckas stöka ner något otroligt mycket på kort tid ;) 

Hoppas ni får en bra tisdag! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar