lördag 26 oktober 2013

Träning?

Jag och Pierre utslagna i soffan ömma i kroppen och helt slut efter en heldag med att räfsa löv och åka till tippen. 
Jaha tänker ni det är väl inte så jobbigt men viste ni att vår tomt är 3000kvadrat meter ;) så vi har fått oss ett riktigt träningspass idag :) 
Så skönt det är gjort nu! 

Igår fredag började vi dagen med kusin bus hos Malin och nellie innan vi skulle till BVC för väga mäta Klara så  5 veckor 1 dag gamal är hon nu 55,8 cm lång och vägde 4875g ;) jo då hon växer. 
FÖR FORT! Stanna tiden lite snälla., hinner inte njuta av hur underbart liten och go hon är.. 

Min stora skrutt har börjat å trotsa mot mig något otroligt mycket och testar mig heeeela tiden. Så med henne har jag fått plocka fram reserv tålamodet ;) å sen nästa sekund är hon lika underbart gosig och snäll som hon är i "vanliga" fall., 
Hon är så duktig på att vara en bra storasyster. Hon vill pussa och gosa med Klara och vill se till så hon har sin tutte och gärna ett X antal leksaker med ;) å blir hon ledsen är hon snabbt framme och klappar på huvudet på henne eller håller handen ;) 
Stolt mamma. 

Ja då var det bestämt imorgon åker Pierre och jobbar borta igen, hmm vad ska jag säga om det? Kan ju inte skriva att jag tycker det ska bli kul iallafall. 
Så hör ni inget från mig i veckan så vet ni vad jag sysslar med, försöka överleva som ensam tvåbarns mamma.. :-/

Klara har varit övertrött i kväll och har haft sin första skrik period. Men nu somnade hon tillslut i min famn och nu vågar jag inte röra henne haha ;) 

Å saknar min syster Anna massa, önskar så du var här och jag fick visa vad mina töser gör om dagarna :( 

Nä nu ska jag njuta av Pierre sista kvällen han är hemma.. 

 

 





1 kommentar: