torsdag 17 oktober 2013

Regnigt.

Vilken regnig torsdag vi fick, men det hindrade oss inte för en promenad innan Elsa skulle lämnas på dagis. På med regnskydd å promenera ,
Men mina skor ger mig skoskav :( 

Frågan är när man kan hå ut i skogen igen å gå? När slutar jägare sikta på allt som rör sig? ;)

Nu har jag tagit kaffe och ska strax slänga av mig tränings kläderna.. 
Fixa till mig för en lunch med Tina sen. 
Klara ligger och sover. 
Så det är lugnt å stillsamt här just nu. 

Jag skulle verkligen behöva städa här hemma det är saker överallt och vi samlar tydligen på damm med.. :( 
Får se om Elsa är hjälpsam å kan tänka sig en eftermiddag med städ. 
Igår var Klara en knähund och ville bara ligga i famnen för att komma till ro.. 
Så hoppas på bättre lycka idag ;) 

Nä dags att ta tag i livet...ha en fin torsdag!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar