onsdag 9 oktober 2013

Trötter

Idag är jag trött.. Inatt var jag helt galet trött båda ggr jag var uppe med Klara. 

Dagen började med mys i sängen med tjejerna och Elsa bus var så mysig älskar när hon kryper in till å lägger armarna om mig. Fina unge! 
Efter frukost för oss alla var det dagis dags å vi kom i tid i dag med! Tummen upp för oss ;) 

Efter lämnat Elsa tog vi kaffe med Faster Sofia och slog ihjäl några timmar hos henne. 

Jag fattar inte vag jag gjorde med Elsa om dagarna de första veckorna innan vi vart på läkarbesök och får okay stämpel för att vistas bland folk typ ;) 6 veckor brukar de väl vara då typ. 

Klaras förkylning är bättre och min har satt sig i hals / lungor. Jäkla hosta:( 

Nähe ska försöka hinna med något mer innan stora tjejen ska hämtas :) om jag kan slita mig från soffan och denna goding. 

2 kommentarer:

  1. Skönt att ni är piggare.
    Skrev ett litet inlägg på bloggen om din fråga. Men jättesvårt att säga som sagt.
    Hur känns kroppen nu efter?
    Du är jättevälkommen på tisdagarna så fort du känner att kroppen känns okej. Vi är många som är relativt nyförlösta och övningarna läggs efter det. Och så fort något inte känns bra så försöker vi hitta förenklingar.
    Krya på er ordentligt nu.

    SvaraRadera
  2. Haha, nä Stella äter inte allt men mycket. Sen äter hon typ bara grönsaker en måltid. Bara köttet en och bara tillbehöret en :p Inte ofta allt går ner på något konstigt vis.
    Men vi resonerar som så att hon äter det hon äter. Hon går ju upp och är pigg och glad (förutom när trotsutbrotten kommer :p) så då får hon ju i sig det hon måste.
    Frukosten innan dagis är det ända jag kämpar med vissa dagar för där måste hon ju ha extra energi.

    SvaraRadera