tisdag 25 mars 2014

Dålig period..

Det går lite upp och ner med hur det går att vara hemma själv utan Pierre i veckorna.. 
Nu är det mer ner än upp.. 
Trött hela tiden eftersom jag har en liten tjej som sover kasst på nätterna och en annan tjej som vaknar tidigt på morgonen.. 
Jag är trött på att ha hundra saker jag önskar jag skulle hinna göra... Att aldrig få något gjort på kvällarna eftersom när väl tjejerna sover är de flest massa måsten att göra sedan är energin slut!
Önskar vi var två att hjälpas åt vissa dagar.. 
Att behöva be om barnvakt så fort jag ska göra något . Att inte kunna åka och köpa  bröd för det var slut i kväll. 
Ja som sagt det är bara en dålig period det blir nog snart bättre igen.. 

Imorgon ska jag till aroma på morgonen och göra ett glykostest.. Hade helst sluppit men eftersom jag fick gravid diabetes med klara måste jag göra detta :( hatar det.. 

Elsa har iallafall varit på dagis idag de tog på hennes krafter hon var så trött när vi kom hem och Slocknade på soffan när jag gjorde middagen. Ändå somnade hon i kväll sen.. Skönt för henne.. 

Jag har varit på mamma träning idag. De gick bra och var kul :) 

Nä jag ska packa det sista tills imorgon. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar