lördag 22 mars 2014

Skryta!

Idag ska jag skryta över min stora tjej. 
Hon har slutat med napp och idag var första natten hon var torr i blöjan och har inte blöja på dagarna längre.. Visst blir det små olyckor i bland men hon är super duktig:) 
Skönt att slippa nappen mer nu.. 

Idag började jag dagen med ett träningspass med Malin , grymt jobbat av båda om jag säger de själv;)

Sedan har vi varit på 50 års kalas och nu i kväll har vi haft mys och bus i soffan. 

Klara har sovit så dåligt i natt så jag känner mig trött i kväll. 

Jag har anmält mig till vårruset :)  5 km å de är mitt mål att orka springa hela vägen ,  jag har ingen tid kag vill slå jag vill bara klara springa hela loppet :) 

Funderar på att ta å anmäla mig till tjejlunken med men inget bestämmt än.. 

Hoppas ni har en skön helg

Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar