måndag 10 mars 2014

Ljuvliga sol

Haft ännu en underbar dag med tjejena i solen ! 
Jag har tänkt de senaste. Va fasen gör man när man inte har barn? Hela mitt liv går ut på att försöka vara en bra mamma och uppfostra två barn. Vad har man all ledig tid till när man inte har barn? Jag minns inte vad jag gjorde.. 
Vissa dagar som denna blir jag varm i hjärtat av att få vara hemma med tjejerna och njuter av deras underbara skratt. 

Vi har även hunnit med att träffa både mormor och Tomas och farmor idag. 
Även en liten lek date med Sophie och Freja :)

Jag har börjat fundera på sommarens växthus projekt måste bestämma va ja ska sätta och köpa fröer och så dem nu.. 
Men allt känns lite jobbigt som har med vårt hus att göra just nu..

Planen var att göra en utbyggnad av huset med det blir troligen inte så för det blev allllllldeles för mycket pengar det handlade om .. Så nu känner jag allt lite hopplöst jobbigt med huset.. 
Byta hus? Bo kvar och nöja oss med det vi har? Eller vad ska man göra? Så ja det får väl tiden avgöra... Vi har lite framtida planer men de håller vi för oss för oss själva tills vi vet vart det leder ;) 

Nä ja måste sova. Allt förberett för morgondagen så god natt.. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar