söndag 30 mars 2014

nytt

nu har jag äntligen fått till bilden här över på bloggen..

helgen har varit underbar och mestadels tillbrigats ute så klart i detta underbara väder,
mycket bus och lek med tjejerna och även ny frissyr har fixats i helgen med.
jag sprang mina första 5 km utan att stanna någon gång. de har nog aldrig hänt innan!
nu kan det bara bli bättre.. :)

barnen sover och ja ska göra de samma strax då jag saknar måååååånga timmar sömn denna helg då klara är så förkyld och har svårt på nätterna då. :( hoppas hon bli bättre snart..

på tisdag ska jag och malin på äventyr till ullared:) ska bli så kul å komma i väg lite..

alltså något jag stör mig på de är alla dessa facebook och instagram uppdateringar om magsjuka! snälla ni sluta med det visst det är jätte synd om er och förstår det är hemskt men jag vill inte läsa om det och bli påmind om att det är överallt hela tiden. man går ju å känner efter hela tiden. kanske jag mår dåligt nu eller så kanske så träffade jag dig nyss å kommer säkert tänka att nu får ja de med..
ja så snälla ni håll det för er själva även om det är en mardröm och man tror man ska dö när man har det...

hoppas ni haft en lika fin helg som jag har haft ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar