onsdag 19 mars 2014

dator..

oj va de va längesedan jag satt mig vid datorn och bloggade.. blir bara via mobilen nu för tiden.
men va skönt de är att skriva på ett tangentbord :)

fått in lite nya bilder här på bloggen nu måste ja bara göra en ny över bild med men de får bli en annan dag. klockan är redan tok för mycket å jag borde gå och sova!
men läste ju att man kunnde gå in och titta hur skatteåterbäringen skulle bli i år så kunde ju inte hålla mig tills imorgon ;) och det va glädjande besked för både mig och pierre! så skönt.

Idag har jag och klara haft premiär på babysimet och de va så mysigt å få lite egen tid med klara som bara handlade om henne oftast när elsa är på dagis brukar de va så mycket som ska fixat å hinnas med...

sen tog ja med mig tjejerna till aroma å de tittade på elsas "blåsa" å de trodde de va svinkoppor som ja med trodde. men de va väldigt fint läkt redan tyckte de så ja hoppas till helgen att de är bra igen...fick en salva och smörja med.

sedan har ja hunnit med å städa övervåningen och fått i rena sängkläder överallt så skönt de ska bli å krypa ner där sedan.

igår kväll blev ja mycket överraskad av en Pierre som kom hem till oss <3
så o kväll kunde ja komma i väg och träna de va så kul ! va på cirkel pass. så nu är ja så där mör i hela kroppen som är en liten hatkärlek till känslan. önskar han va hemma oftare så ja kunde komma iväg på sådant här...

imorgon är det möte och vägning ingen och de känns segt denna vecka känns som vågen har stått still :( men men vi får väl se..

imorgon måste ja hinna med å städa här nere med för imorgon kommer vi hämta en soffa jag köpt på loppis och byta ut vår! ska bli så skönt..
visst våran är jätte skön o bra men så gräsligt ful ;)

nä ja måste gå å lägga mig.. det är nu jag blir på mind om varför jag inte startat datorn så ofta jag kan ju inte slita mig ;)

god natt kära ni..
kram på er
en gammal bild på mig och min stora skitunge Elsa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar