tisdag 18 mars 2014

Uttråkad!

Våra planer för dagen blev ändrade, Elsa fick vara hemma från dagis. Vet inte om hon har fått svinkoppor eller om det bara är förkylnings blåsa.. Men hon är hemma iallafall . Så jag fick ställa in min träning väldigt tråkigt då jag skulle haft expert hjälp av en fin vän idag! 

Vi skulle till barnens farmor pch fira henne. Då hon fyller år idag men vi var inte välkomna då vi inte vet vad Elsa har. 

Å det regnar! Kan de bli en sämre dag eller? 
Vi hoppas det blir uppehåll sen så vi kan gå ut.. 

Igår var vi å firade min fina pappa som fyllde år. Träffade alla mina bröder och åt god mat. 

Imorgon var planen att babysim börjar med klara men vi får väl se om Elsa är bättre imorgon .. 

Jag vill ha torsdag och ha hem Pierre i!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar