söndag 2 mars 2014

Egentid

Är ni duktiga på att ta er egentid? Jag är skit kass på det! 

Idag har jag iallafall fått en riktig sov morgon vilket var behövligt efter flera veckors vakenätter.  Vågar knappt säga hur länge jag sov .. Som en stock till 9,30! Så när jag ätit frukost och fixar lunch åt Elsa tog jag mig till "gymmet" och körde ett pass där gick lite extra bra eftersom jag kände mig pigg ? Det har jag inte gjort på evigheter.. 
Sedan handla på maxi själv det är inte fy skam de heller ;) 
Haha ni hör jag tycker det är egentid att handla ;) 
Eftermiddagen gjorde vi taco och jag myste ifatt de timmar jag missat med tjejerna.. 
Det är svårt att få till egentid när inte Pierre är hemma i veckorna. 
Jag har väldigt svårt att lämna bort tjejerna till någon för att ta en fika eller liknande med en vän. 
De är som mina små svansar där jag är är tjejern oftast ;) 

Nu sover båda Mina stjärnor och jag ska ta tag i lite kvällsmat för min del.. 

Hoppas ni haft en skön helg . 

 

1 kommentar:

  1. Haha handla själv är lyx enligt mig med numera ;)
    Det är galet hur perspektiven ändras i olika faser i livet.
    Kram

    SvaraRadera