fredag 21 mars 2014

Klättrat på väggarna

Alltså Elsa är galet uttråkad av att inte träffa folk eller komma hemmifrån.. 
Och jag är inte mycket bättre klättrar på väggarna... 

Hennes koppa är bättre men hur vet jag när den är helt bra? Och inte smittas mer.. Svårt.. 

Vi är i sandlådan just nu.. Jag tog bloggpaus ;)  väntar på att Pierre ska sluta jobba vilket är snart hoppas jag! Eftersom han inte skulle jobbat alls på fredagar är det så tråkigt när han gör det.. Jag måste åka och handla, men tänkte göra det när Pierre kommit hem.. 

Igår fick vi nya soffan på plats, blev kanon .. 
Jag har försökt städa här hemma men de går inte med Elsa hemma.. Hon hjälper gärna till en liten liten stund sen har hon tröttnat och vill leka med allt igen.. 

Nä dags att återgå till sandslottets värld..  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar