lördag 8 mars 2014

Platt fall..

Veckan har snart gott denna med.. Förstår inte vart dagarna tar vägen. 
Men i torsdags tog verkligheten tag i mig med några veckor med föööör lite sömn och för mycket träning. 
Jag blev helt slut i torsdags kunde inte säga vad de va med mig utan bara helt jäkla slut i kroppen så jag slog i däck efter jag nattat Elsa och klara så 19,30 sov jag för natten och sov till ca 7,00 ja jag matade klara 4 ggr på den tiden meb de var bara mat sedan somnade jag med en gång vilket jag aldrig brukar kunna göra.. Ändå var jag trött när jag vaknade igår., va trött hela dagen och somnade Som en stock efter 22.. Jag har helt enkelt varit helt utmattad av för lite sömn som kom ifatt mig.. 
Idag känns det bättre kom till och med ut på en liten löp runda i dag på morgonen men de va segt benen va tunga och ja kände mig illamående.. Men bättre än inget. Efter tre dagar med slarv med mat å lite träning hoppas jag jag är helt pigg imorgon och kan komma tillbaka igen.. 
Så nog om det..

Idag har det väl inte funnits någon som inte varit ute och njutit av solen ! Gud vilket väder så underbart!
Vi har lekt i sandlådan ,gungat ,plockat pinnar, röjt i landen, grillat korv och haft picknick på altanen en underbar dag med familjen. ..

Just nu satte ja på mellodefestivalen och Pierre inte i väg till några kompisar.. Jag går nog strax å lägger mig i stället.. 

Jag tucker yohio är en skum typ alltså! 
:o 

Jag saknar storasyster Anna så ja går sönder snart :( men på fredag kommer du äntligen till oss igen! 

Jag hoppas ni har en skön helg. Kram på er! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar