fredag 11 november 2011

Fredag..

Mag bild i v 26 (förra veckan)
 Hej hopp!
Magen växer som den ska och bebis håller mig vaken om nätterna..
Det är liksom som bebis hoppar konstant på min kissblåsa om nätterna ett himla spring på toa..
Så denna veckan har ja varit vrak och haft lite utbrott med tårar å sur het pga utmattning för lite sömn.
Så idag är jag ledig och njuter av att ja fick sovmorgon inte för ja sov så länge men ändå att vara ledig:)



Här är mitt verk av stickningen som ja har pratat om :)
Denna lilla poncho fick Sofias Lilla Prinsessa Emilia av mig och hoppas att den ska användas:) 

Är faktiskt förvånad att ja fick ihopp denna för när ja började med å läsa beskrivningen trodde ja de skulle gå åt hel*ete men jag som är så bra på de mesta löste ju detta:) 

Får se om ja får ihopp något till min lilla plutt sen med men en pojke kanske inte kan ha poncho ? får vi se.. :)






Sitter i soffan med Anna Panna och tittar på gamla kort och ja måste säga att Anna kan va ful riktigt ful alltså hon är ju en riktig skönhet i vanliga fall men när hon gör sina miner så blir man lite rädd haha

Väntar på att Sanna och Nina ska anlända till oss här i Göteborg mmmm fantastiskt!
Ikväll bli det Idol mys och någon god mat..
Imorgon ska vi ju på Ladies Night på kvällen och dagen blir nog bara att strsa runt i stan och ta de lugnt och bara njuta av att ha fina vänner hos oss!





 Ja idag har väl ingen missat att de är dagen då 11 dominerar :) 

Nä nu ska ja ta tag i mitt liv å göra någon nytta:) 

/Lotta

1 kommentar:

  1. Fina magen :)
    Synd bara att h*n håller dig vaken på nätterna, hoppas det vänder snart !
    Hoppas ni hade en bra helg :)

    SvaraRadera