tisdag 22 november 2011

två dagar kvar..

Hej hopp!

Bara två dagar kvar att jobba innan jag får en ledig helg! Underbart! och behövligt känner jag med kroppen är trött och sliten.

Idag blev det ingen sovmorgon vaknade innan 6 och kunde inte somna om inte så är trött nu och sitter i soffan och väntar på att Pierre ska komma :)

Dagen har gott sjukt fort på jobbet i dag alltså hann inte med något som ja skulle göra och i morgon ska ja göra binderier hela dagen! så de där andra får ja se när ja hinner med:) skulle ju göra fina advents planteringar å massa Annat..

På fredag blir de till BM igen lyssna på lill*n och mäta magen skulle nog även ha med mig urinprov med se så allt ser bra ut:) 

Imorgon är det bara en månad kvar för min del å jobba.. blandade kännslor alltså:)
Känns skönt att få hinna flytta och dona lite i huset innan de är dax men sen sluta på jobbet känns så där alltså tycker ju så mycket om mitt jobb.. hmmf.. 
Å de svåraste av ALLT är hur ska ja KLARA mig UTAN Anna de är frågan de.. min andra hälft som ja är så van å ha vid min sida så bo så långt i från mig:(  kommer troligen att hänga en del hos henne ändå sen haha:)

nä nu ska ja dra mig..

/Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar