torsdag 3 november 2011

stressssssss

hej hopp!
Borde gå och lägga mig för jag är dö trött idag somnade alldeles för sent i går..

I går hade jag en riktig slapp dag som jag inte borde haft var ledig från jobbet och gjorde inte ett skvatt ja som har så mycket å göra.. usch.
Måste börja packa ner allt som ska med i flytten tiden går ju så fort så är snart där vilket känns väldigt jobbigt just nu..

Önskar vårt sovrum var klart så jag kunde börka flytta in mina kläder som ja ändå inte kan ha nu när ja har bulle i ugn men ska ju troligen komma i dem snart igen :) 

så känner mig just nu väldigt stressad över allt faktiskt..

stickningen går super bra har tyvärr ingen bild i dag har inte orkat ladda uppnågon men de kommer..

Vet inte om jag har skrivit att jag blev beviljad gravid penning från och med 24 dec vilket känns otroligt skönt faktiskt! Skönt att det är färdigt så långt innan nu iallafall så behöver ja inte bry mig om det. 
Nästa djungel är å bestämma hur många föräldrar dagar jag ska ta ut varje vecka bläääääää orkar inte ens tänka på det de är så svårt och eftersom ja inte kommer ja något jobb att gå tillbaka till så måste ju försöka dra ut på dagarna men ska ju gå ihopp ekonomiskt med pust stön fy för detta fortfarande ingen som vill bestämma sådant här åt mig? 
:)

Imorgon blir det jobb och på lördag med hoppas tiden går fortare än i dag för idag har ja haft en sjukt dryg dag på jobbet alltså harre gud gick ju inte framåt klockan å huvudverk på det med ..


Nä fy va ja klagar ...
Får skriva när ja är piggare i stället,.

TJoho..
/Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar