tisdag 8 november 2011

Så fin

Precis varit hos Sofia och fått se hennes och Joels underverk Emilia.. Så otroligt söt och gullig liten tös.
Så nuu längtar jag ännu mera tills det blir min tur ju.

På väg hem dö trött blir hem duscha och slänga sig i sängen så hoppas jag på bättre sömn denna natt,..

Dessutom ska jag pussa på Pierre i kväll !

Första dagen vinter jackan gick på idag tycker det var kallt i morse. Och än går den att stänga men dröjer nog inte länge innan det blir uppknäppt jacka hmm svårt de där får väl se till å inte vara ute speciellt mycket :)

Nu längtar ja efter fredag då Sanna å Nina kommer till götet för en helg full av roligheter dessutom ska vi ju träffa min man på lördag. (Brolle) ;)

Nä nu blir jag åksjuk på vagnen bäst ja kolla ut lite så inte tanten brevid får en spys i knäet haha

/ lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar