onsdag 30 november 2011

nu är jag trött..

Mys i lägenheten...
Nu är jag helt slut som ja städat här i dag riktig stor städning och de känns i kroppen nu...

Haft samandragningar hela dagen idag och jag tror att bebis tycker lika illa om å städa som sin mamma ;) Pierre trodde inte de samma haha han trodde jag skulle ta de lugnare okay kan va så med:) 

Men nu är det färdigt iallafall och jag har varit på en liten promenad och nu ny duschad i soffan. blev inga lussebulle bak i dag har inte hunnit med men ja var å handlade saffran så de får bli till helgen men Anna Panna :)

Pratade precis med Pierre han är ju i väg i Österrike några dagar och de hade haft full solsken å åkt skidor hela dagen lät inte alls dumt inte. lite smått avis, inte för ja tror ja hade varit så smidig på ett par skidor just idag  haha:)

Nu väntar ja på Anna som varit och tränat borde komma när som och ska äta lite mat har inte riktigt hunnit med middag idag så ska göra lite korv med bröd till oss när hon kommer:) 

/Lotta och bebis som inte alls gillar å städa;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar