tisdag 15 november 2011

Helgen som var..

Sanna Nina Anna 

Jag Sanna och Nina massa galet på vagnen till scandinavium

Sanna och Anna efter en tur på stan.

Strosa runt i stan i soliga Göteborg

Scandinavium :)

Hej på er!
Lite bilder sen i helgen som KANON BRA kunde inte varit bättre med de finaste vännerna man kan ha!
Fredagen hade vi Idol mys och bara tog de lugnt.
Lördag dag strosade vi runt på stan och njöt av soliga Göteborg..
Kvällen blev kanon bra med mycket mycket skratt å galna saker!
Ladies Night var super bra och vi var på topp! 
God middag på Halta Lotta innan och efter tog vi oss dit igen för lite mer fest ( ja inte för min del) och massa massa skratt!
UNDERBAR HELG!

Söndagen fick ja lämna mina fina vänner och så åkte ja på Jul Bord med jobbet mycket trevligt.
Hann ju även träffa Sanna en snabb på centralen innan hon klev på tåget hem med :) 

Anna å jag tog en härlig promenad och sedan åkte vi hem å segade i soffan skönt.

I dag slutade ja 15 så tog mig till badet å simmade. skönt.
Nu sitter ja i soffan å segar är trött som bara den idag helgen slet ut mig:)

Imorgon drar ja å Pierran till Ullared och shoppar loss till bebis mm och som ni alla förstår är detta något Pierre har sett fram emot väldigt länge eftersom han inte fick följa med i somras när jag var där hahaha NOT! 
Får hoppas det inte är för mycket folk så att han håller sig lugn :)

Lördag blir det bio med Anna, Klara Johanna och Åsa :) 

Nä nu ska ja inte tjata mer eller jo för bubblan lite till.. 
De händer ju faktiskt lite i huset med!
Pierre är super bra och fick hjälp av Pappa å bröder i Fredags och fick färdig all ved sen vi tog ner träden på trädgården så de känns ju fantastiskt att ha de kalrt Duktiga!

Och så har de börjat med att sätta in värmen i huset med ju element å sådan skit ;) hoppas de blir bra..

Nä nu ska ja dra mig.

/Lotta å bebis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar