söndag 20 november 2011

slö söndag...

Melvin Tindra och jag
Sitter i soffan och är mätt å gå efter en fin kladdkaka Anna å jag fixade till:) 
Sitter å tittat på lite bilder på datorn och hittade dessa från i våras
Två av Ninas underbara barn! 
Älskar Melvins frilla å Tindras busiga flin:)


Haft en kanon helg!

Igår va ju Anna lite florist igen å de gick ju bra va ganska mycket folk så va skönt å slippa va själv..
Efter jobbet gick vi till Johanna på glögg bjudning:) inte så dumt men ja saknade å inte få äta mögelosten på pepparkakorna de som är såååååå gott.. men överlevde ändå. 

Efter lite mys blev det dax å bege sig till stan gå på bio breaking dawn. helt klart godkännd! men den scenen när hon skulle förlösa sitt barn va ju inte så trevlig å se haha fick lite ont i magen just då haha.

efter Bion tog Anna å jag en kvälls promenad och de va så skönt ute som en sommar kväll eller a jag var genom svett men de är jag för det mesta nu tror min kropps temperatur har höjts med ca 100 grader de senaste veckorna så väl hemma blev det en dusch å sedan sängen :)

Idag har vi haft en riktigt slö söndag vi har iallafall kommit ut på en liten promenad i dag med så de va ju skönt de iallfall sen bara slöat :) 

Ny vecka och de blir kort vecka!! jobbar bara till och med Torsdag sen är ja ledig helgen... ska bli så skönt.. 

Nä nu ska ja dra mig här i från och glo på film istället. 

/Lotta och en livlig bebis som inte verkar sova alls längre..

1 kommentar:

  1. Hej! Brukar nog kika in på din blogg nu som då också:) Jag håller just nu på med en halsduk men ska sen börja med en babyfilt med samma mönster. Ska nog sätta upp en bild på halsduken bara den blir färdig snart;) Brukar annars aldrig sticka men fick inspiration till det nu plötsligt:)

    SvaraRadera