söndag 6 november 2011

Helgen slut igen

Då var helgen över igen och det går ju så fort så fort man är ledig..


Fredag kväll blev det taco och idol mys med Anna och Johanna mycket trevligt.
så var en lugn kväll.

Lördag upp å jobba igen fullt upp på jobbet alla som ska ha saker till gravsmyckningen men kul när de är lite å göra.. så tiden gick fort

Efter Jobbet tog jag mig till Frölunda torg för att en vagn hade spårat ur i gamlestan och kom inte hem så fick ta lite fönster shopping där medans Anna var hos Frissan och gjorde sig super fin!
Väl dags att åka hem så var de FORTFARANDE inte fixat den där dumma vagnen som spårat ut hur lång tid kan de ta liksom blir man trött eller.. så Anna å jag fick oss en promenad i höst mörkret å jag var sur å anna frös vi ville ju bara hem å äta mat :) 
väl hemma iallafall så blev det mat å sen slappa i soffan spela lite tv spel å bara ta de lugnt..

Söndag och jag har bara salppat å vilat mig.
Har stickat färdigt min lilla sak ja höll på med men blir ingen bild före tisdag eftersom det är en present och den som ska få den behöver ju inte se i förväg här på bloggen :)
ska nämligen få träffa Sofia och hennes lilla Prinsessa på Tisadga troligen kommer jag att längta ännu mer till februari då.. :)
Så ja har slappat å sov en stund mitt på dagen det är ju helt fantastiskt skönt å göra det alltså mmm lyx! 
även en liten promenad när Anna Panna kom hem så lite luft fick ja allt i dag:)

Och så har ja gott in i v 27 och bebis verkar må bra å sparkar och lever loppan.. 

Nä nu ska ja äta lite gott godis här och slöa ännu mer.. :)

Ni som inte har kunnat kommentera ni kan väl testa nu har ändat något på inställningarna så ser vi om det funkar nu:) 

/Lotta och bebis! 

1 kommentar: