torsdag 17 november 2011

Hej på er!
Sitter i soffan ny duschad och väntar på att bingo lotto ska börja för jag och anna satsar på att  bli miljonärer i kväll så de tror vi på någon timme till tills något annat är bevisat :)


Igår var jag och Pierre i Ullared som sagt och vi fick med oss massa hem så skönt å ha de mesta färdigt till bebis kan komma :)
Var inte så mycket folk ändå men enligt Pierre var de ofantligt mycket;) men de var ganska lugnt. 
Efter en hel dag där var ja så trött i fötterna och hade en huvudverk som inte ville släppa, så vi åkte hem å slöade i soffan resten av kvällen..


Ullareds fynd och Pierre allt är inte med på bilden ;)



Ibland tycker jag tiden går sjukt fort och att tiden bara springer iväg men nu de senaste veckorna tycker ja de går så sakta alltså jag vill bara ha Jul å sen fort bli Februari och bebis tittar ut och vi får njuta av det lilla livet :) Är i v 28 nu och på lördag går ja in i v 29. Något posetvit är att vågen har stannat upp något eller inte stannat men inte ökat i den takt som de gjorde första halvan så de känns skönt :) även om ja vet att man ska gå upp så tycker jag det är jobbigt att se vågen och dum som ja är så väger jag mig tok för ofta borde låta bli det:) ska be om å få väga mig hoss BM nästa vecka då ja ska dit för de har ja inte gjort sen ja skrev in mig så får se vad hennes våg säger...

Om man ska gnällla lite med så är mina fötter ut funktion i dag och huvudet har inte varit med på min sida heller usch! Så gick hem lite tidigare från jobbet idag för ja har en så snäll chef som sa ja skulle gå hem å vila mig.. TACK! 

Blir jobb i morgon och på lördag och sen blir de bio på kvällen och ledig söndag skönt.

Nästa helg ska ja åka hem till mitt kära hus som ja saknar så mycket nu :)
och nästa vecka är de entligen lön... längsta månaden någon sin tror ja fy bubblan..

nä dax å göra någon nytta ha en fin kväll alla..

/Lotta och en sparkande bebis..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar