lördag 10 december 2011

10 december

Idag är det min underbara storasyster Annas 25-års dag och det ska vi fira hela dagen lång!
Ska hämta henne på tåget vid 12 hoppas jag!! Sj bråkade igår så hoppas de är bättre idag!

Och dessutom är det två månader kvar tils bebis är beräknad idag med oj va tiden går.
Var hos bm igår och allt var bra bebis har troligen lagt sig med huvudet nedåt redan nu så de är ju bra:)
Igår var bebis riktigt busig och låg å tryckte/sparkade på mina revben hela dagen. Det är inte skönt..

Igår var jag på stan med mamma och lallade runt. Sen tiggde jag till mig mat hos henne med:)

Eftermiddag /kvällen så städade jag och Pierre hela huset och gjorde det fint här hemma:) åkte en sväng till svärföräldrarna och tittade en sväng på idol sen hem och titts klart på det och så dukade Pierre fram chips å dipp så vi hade en mycket bra fredags kväll!

Amanda vann idol och för mig spelade det ingen roll vem det blev så de va väl bra tycker hela denna sesången har varit en flopp med alldeles för unga deltagare..

Jag skulle ju sova ut idag har ställt klockan på 10 haha vad trodde jag nä vid sex var ja vaken och nu har ja gett upp och ska strax gå upp..

Packade även in i min garderob igår de jag hade fått med mig hem :)

Nu ska ja lämna sängen.
Jag tänkte det vore kul å gissa vilket datum bebis kommer så lämna gärna en kommentar så ska jag göra en lista med allas gissningar :)

:)
/Lotta och bebis.

1 kommentar: