måndag 19 december 2011

Vaken..

Klar kvaken! Ja de är väl konstigt att man inte kan sova när man får?
Mesta dels är jag hungrig haha men vägrar att gå upp å äta alltså.. Får snällt vänta tills det är dags för frukost! Det ör något som har blivit vanligt de senaste att ja vaknat jätte tidigt av att jag är hungrig...

Idag ska jag jobba min sista måndag på Guldblomman shit alltså nu börjar jag inse och få lite panik att ja aldrig mer kommer jobba där efter denna vecka :( vilket är väldigt tråkigt eftersom jag har det sååå bra där kommet aldrig hitta ett så bra jobb med en sådan fantastisk chef igen :( men men vad gör man inre för kärlekens skull jo flyttar från Gbg och bosätter mig i Småland igen :)

Har inte träffat pierran sen i onsdags saknar han nu.. Men i kväll ses vi en stund innan det är läggdags igen :)

Nä ska försöka sova en stund till tror jag nog..
Natti natti

1 kommentar:

  1. Jag vill med gissa på vad det blir för bebis :)

    28/1 3700g och 50cn. POJKE!

    SvaraRadera