fredag 23 december 2011

När?

När hann dr bli den 23de december och min sista jobb dag? Fattar inte var ju nyss september phuuu kan inte riktigt ta in att ja sitter på vagnen på väg för att jobbs på Guldblomman för sista gången idag konstigt alltså..
Detta blir bra ja kommer hitta ett nytt florist jobb tids nog när det är dags för mig att börja jobba igen de löser sig.. (intalar min själv de iallafall )


Veckan har bara sprungit förbi mig alltså Gud va fort tiden har gott även att ja haft långa dagar på jobbet så har det bara rusat iväg

Och idag är det sälja dagen som står på tur förra året slog vu rekord hoppas på ännu mer idag :) måste ju avsluta min tid med bra siffror :)

Idag fick jag lämna kvar Pierre i sängen de är inte ofta jag går upp före han. Men den pricken var ju ledig idag.. Så snäll som väntar på mig så ja kan åka med han hem till Småland i kväll..


Imorgon julafton..

Jaja ha en bra fredag..

/Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar