torsdag 15 december 2011

Slut..

Jobbdagen slut för idag. På väg hem nu..
Haft mycket på jobbet idag vilket alltid är kul:) planterat julgrupper hela dagen lång.. Så nu är mina händer så där extra fina som de brukar bli till jul:)

Jag är glad att jag inte tagit massa extra jobb nu i jul brukar ju inte va ledig mer än någon dag i december men inte i år då jag endast jobbar mina vanliga tider vilket är skönt hade inte orkat mer känner ja ju phuu de är långa dagar nu..

I natt hade jag förövrigt väldiga foglossningar och det är inte skönt känns som min höft å rygg typ ja vet inte vad går av eller något.. Men ändå skönt att det är mest kvällar och nätter då det hade varit jobbigt å jobba och ha så ont..

Nu ska ha hem och äta då jag är hungrig som en varg eller ja jag är alltid hungrig nu för tiden.. :)
Sen lägga mig tidigt är så trött..

/ Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar