onsdag 14 december 2011

tiden går..

pojk eller flick mage?
Hej på er!
Har inte haft någon ork att blogga på några dagar faktiskt haft lite annat å tänka på.
men idag är jag ledig så de blir lite å läsa för er igen..

Magen växer och bebis lever rövare för det mesta var ju hos BM i fredags allt var bra där gjorde glykos test och det var också bra resultat så ingen diabetes för min del inte.
Sf måttet var 30cm 
och hjärt ljud 135 

Annas 25års fest i lördags blev mycket lyckad och alla hade kul!
Dock alldeles för sent i säng har varit helt förstörd denna veckan ligger efter med sömnen men nu borde ja ha kommit i kapp lite tycker jag.

somsagt ledig i dag.. vaknade när anna gick upp idag så gjorde henne sällskap vid frukosten var så hungrig:) så sen gick ja å la mig igen och sov några timmar till.

Igår fick ja klart alla julklappar med inte för de va så många men nu är det färdigt och pierre ska fixa en liten sak till så de känns skönt.
Anna och jag var på stan folk var som galna för de va 50 % i de affärer som blev rökskadade i söndags branden i nordstan ja trodde inte mina ögon folk stod i långa köer för att komma IN i affärerna hela sjukt å då är de ju liksom bara 50 % som en vanlig rea med andra ord ja folk är inte riktigt kloka.
Vi gjorde våra ärende och sedan åkte vi till haltas för en bit god mat :)
väl hemma var vi så trötta så vi gick å la oss tidigt pierre kom men ja somnade i stort sett med en gång när vi la oss:) 

Idag ska jag snart bege mig in i duchen för att sedan åka till Sofia en sväng är så seg i dag men ska snart in i duschen iallafall...

Ska göra en lista med alla datum gisningar på när bebis tänkte att titta ut med sedan. lämna gärna era förslag så fyller ja på listan efterhand:)

Nästa vecka är det julafton känns ju inte som det har ingen julkännsla alls i detta piss väder bara regn regn å blåst.USCH!
men med andra ord har ja bara nästa vecka men att jobba ska bli så skönt å vara ledig sen för detr är så tugnt på jobbet nu det känns som en mil ner till golvet å konstigt nog så tappar man alla knivar å saker hela tiden bara för de är så långt ner å hämta upp dem . mina fötter har velat döda mig denna veckan men varit helt sjukt va de gör ont så man inte kan gå se när man tar av sig skorna och händerna svullnar ja med andra ord ska de bli skönt å vara ledig..

nä nu har ja skrvit massa igen ska inte babbla på mer nu.
ha en fin onsdag alla!

/Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar