fredag 30 december 2011

Fredag..

Hej Hej!

Sitter vid köksbordet efter att ja haft stor städning här hemma i kväll kul fredags nöje.. 
Men de blev fint å så fick ja upp gardiner i sov rummet som blev sydda i går och pierre har fått in nya tvätt å torktumlare blev kanon bra! så nu kan vi tvätta hur mycket som helst:)

Imorgon är det nyår och det blir fest här hemma. lite mat å trevligt sällskap :)

Jag har inte hunnit med å tagit några kort allt i veckan eller lagt in de ja tagit på datorn har haft annat för mig:)

Var hos BM idag och allt såg bra ut som vanligt 
SF mått på 34 cm
Hjärtljud på 130 

Så magen den växer å frodas som bara den.
Bebis har fixerat sig med ju hjälp tänkte jag när hon sa det då kan de ju va snart va dax haha 

idag har ja träffat min fina vän Sanna en sväng och lunchat med henne :)

Nä nu ska ja äta macka som ja tycker är sååååååå TRÅKIGT å sååååå BLÄÄÄ de är frukost mat inget annat å dessutom är det fredag men Pierre tycker de är bra med mackor då ja JÄTTE GOTT! NOT! 

så nu ska ja äta min macka å va sur en stund för att pierre inte lagat någon god fredags mat!
;)

imorgon eller på söndag blir de bilder på bloggen igen lovar:)

/Lotta å en livlig bebis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar