fredag 16 december 2011

Fattar inte ?

Alltså jag fattar inte eller är det bara jag som är trög som inte bryr mig?
Ett jävla tjat rent ut sagt om att jag väntar barn samtidigt som Kronprinsessan Viktoria ? Ja så vem bryr sig?
- å du ska ha barn samtidigt som kunga familjen
- å samma år som viktoria
- å samtidigt som prinsessan
- å tänk om du får samma dag som Viktoria

Alltså seriöst? Jag bryr mig verkligen inte ja visst det är samtidigt kanse men ja jag å hur många andra då liksom av Sveriges befolkning?

Eller varför måste alla precis alla påpeka hur stor jag är?

- oj ska du föda nu eller?
- oj vilken stor mage
- oj de där måste vara två?
- oj ja nu är du allt väldigt stor

Ghaaaaaa nä jag är inte alls bitter!
Visst jag ät stor men va fan de är väl alla dom ska ha barn om någon månad eller så!!

Jaja jag kanske är extra grinig av alla gravid hormoner idag haha
Nu åker ja till klara för en bit mat iallafall! :)

Ha en skön fredag!

2 kommentarer:

  1. Ibland kontrade jag " Gud va Stooooor du är redan" med "oh va Ryyyynkig du är redan!"

    Sen brukade de flesta va tysta!
    Kram!

    SvaraRadera