torsdag 8 december 2011

sliten..

Hej på er!

Ibland går det inte mer bara känner mig slut i kroppen och yr å konstig fick gå hem från jobbet igår och idag stannade jag med hemma. så sitter i soffan och bara försöker ta de lugnt. 
Känns som jag är super stressad över allt liksom fast ja inte stressar men de är nog mycket med flytten å allt som spökar sönder mitt huvud + riktig dålig sömn vecka men i natt sov ja riktigt bra faktsikt vaknade knappt av Pierres klocka hörde den men somnade om lika fort å vaknade till när han sa hej då men somnade lika fort igen så de va skönt annars måste ja alltid gå på toa när hans klocka ringer å sen är de hopplöst å somna om efter det.

Känns konstigt å vara hemma från jobbet när man inte är "döds sjuk"  och ligger till säng de är enda gången ja brukar vara hemma från jobbet men idag kände ja att de va kroppen som bestämde att ja skulle ta de lugnt de blev för mycket bara.. :( 

hoppas ja mår bättre i morgon.
Då ska ja till BM och sen gå lite på stan med Mamma och sedan med Sofia på eftermiddagen.

Ska strax ta tag i å packa mina saker ja ska ha med mig hem i helgen tänkte ja skulle ta stora väskan å packa ner sådana kläder ja ändå inte kommer att använda de sista veckorna på detta året. så vore skönt å börja få med lite hem så inte allt blir på en gång sen. men ja ska rensa min garderob nu när ja flyttar det är sååååå mycket skit i den som är hundra år gammalt å som ja vet att ja aldrig kommer använda men ändå har sparat för i fall att ja ni vet hur mycket kläder har man inte som aldrig blir använda för mycket helt klart..
så min nya garderob kommer bli tom i huset haha har inte mycket att fylla ut den med har ja en kännsla av men men.. 

Å Pierre har ju flyttat in sängen i vårt "nya" sovrum förra helgen så där ska vi sova i natt:)
Får ta lite kort i helgen så att ni ser hur det blev:)
jag ska sy gardiner dit in sen med men de blir nog ett projekt när ja slutat jobba vill inte stressa med det nu med utan de får ta lite tid helt enkelt ..
Sen ska jag ju ta tag i år fixa alla baby kläder å tvätta allt de å så innan de är dax för lill*n att komma till oss:)

Var inne en super söt Kund på jobbet med ett litet packet till mig å ett kort där de stod lycka till kramar birgitta hihi så var de en liten söt brun randig boddy. Söta kunder man har:) 

Nä oj va ja maler på. ska lämna er nu så ni slipper sitta här å läsa hela dagen..

/Lotta

1 kommentar:

  1. Man ska lyssna på sin kropp, glöm inte det !
    Ta hand om dig :) Kram

    SvaraRadera