tisdag 20 december 2011

Tisdag

Tisdag och på väg till jobbet igen.. Riktigt trött idag sovit riktigt dåligt i natt magen ör i vägen hur man än ligger nu och så stakars Pierre knappt får plats längre i sängen :) tur han är så liten:)

Idag blir det julbord på jobbet :) trevligt trevligt..

Blev inget packat igår hemma alls jag var helt slut när ja kom hem haft sånna samandragningar de senaste dagarna det är inte skönt alltså blir helt illamående av det.. Men snart snart ska ja vara ledig och ta de lugnt:)

Sanna ja ska skriva in dig i gissnings listan med så fort ja sitter vid min dator;)

Å på tal on Sanna panna ska hon ju snart till tahiland är riktigt avis inte för att jag hade åkt i mitt tillstånd ändå nu men så skönt ni ska ha det :)
En annan är ju blek som spöket Laban eftersom jag inte solade något o sommras ville ju inte få pigment fläckar som är vanligt man får dom gravid om man solat nä fy bättre å ara blek ett år eller så:)

Hann inte med frukost idag sånu ör jag riktigt hubgrig får bli fika tidigt på jobbet idag:)

Ha en skön tisdag alla!

/ lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar