tisdag 20 december 2011

snart sängen..

Hej hopp!

Sitter i sängen med datorn i knäet och har ätit choklad på en tisdag.. de får man ju inte göra men det är ju jul vecka så ja tycker ja får det idag då:) 

Haft en mycket bra dag på jobbet tiden bara springer i väg hinner inte med redan Onsdag i morgon. Idag glömde ja ju till och med att ja skulle slutat tre inte för ja hann med det ändå men ja jag hade inte ens en tanke på att de va tisdag och ja slutar tre då:) men slutade 18.45 istället. 

Ätit god jul mat på jobbet i dag inte dumt inte för att ja äter så mycket olika på ett julbord men de är ju gott de ja äter.. och tro mig jag åt tills ja nästan sprack.. Phuu va ju helt förstörd en stund efter maten där kunde knappt tänka på vad ja gjorde haha mat missbruk med andra ord:)

Jag lever just nu i planterings träsket på jobbet  julgrupper hit å dit mossa och glitter på hela mig. :)

När ja kom hem har ja pratat mest i tele tycker ja jag som inte gillar att prata i telefon haha först mamma sen pappa å nina å sofia haha :) men alla hade så mycket å prata om ju:)


Nä nu har ja duschat och borde gå å lägga mig. är ju pisse trött så vore ju en ide men har fyllt på listan med bebis gissningar :) Undra ja när den lill* tänkt att titta ut ja nu får den ju inte komma så klart men snart är vi där:)

Skrivit julkort i dag ja något sent i år men nu är de gjort och ska få i väg dem i morgon ... 

Nä nu måste ja till kudden den ropar sååå högt på mig..

Natti Natti!

/Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar