onsdag 27 juni 2012

?

Vart tar tiden vägen? Jag vill stanna tiden ett tag å stanna här i Gbg!

Igår var solen framme hela dagen!
Var uppe på jobbet en sväng och kramades och luktade på allt fint! Saknar!

Efter detta tog anna och jag promenad ner till botaniska trädgården och mötte upp Sofia och lilla Emilia :) strosade runt och åt lite gott ..

Vi promenerade vidare ner till järntorget skulle in i en affär men de ca stängt så blir till l ta en tripp dit i dag i stället..

Vi gick genom Haga till avenyn och satte oss på en filt i trädgårdsföreningen och bara hade det underbart!
Behöver jag säga att ja älskar detta!?

Kändes som våra söndags promenader i höstas/ vinter när ja gick med min jätte mage och hade de gött.. :)
Förutom att nu låg Elsa i vagn och jag inte behövde låna toa på varanat fik ;)

Elsa ligger och sover sin fm tur nu så väntar att hon ska Vakna så åker vi ner på stan !

Men det är väl inte redan torsdag i morgon och jag ska lämna detta igen?!?! :/

Hoppas ni har det bra där hemma.. Imorgon ska ja hämta hem lilla Svante med som varit hos
Mormor en vecka :)



1 kommentar:

  1. Ja det låter helt underbart ! Jag kan känna att man behöver sånt, och att tiden går så sjukt fort. Ja det är verkligen sjukt !

    Hoppas du har haft en bra vecka och att vi snart ses :) kram Veronica

    SvaraRadera