tisdag 12 juni 2012

Saknar

Idag har jag saknat Pierre otroligt mycket!

Elsa har haft en riktigt dålig dag! Varit så ledsen :( jag hatar att man känner sig så hjälp lös och inte kan hjälpa henne :( om det nu är tänder så snälla kom ut nu!!!

När allt känns hopplöst och jag bestämmer mig för att äta kvällsmat upptäcker jag att allt är fryst i kylen! Miljoner svordomar for i mina tankar just då! Så en skrikande Bebis och en hungrig Lotta dålig kombo!

Så jag har en underbar lille bror som kom ut med mc donalds och åt med mig! Tack älskade bror!

Nu har Nina å anna precis skrivit stöttande ord så ja känner mig lite mer pepp nu och hoppas att det blir en bättre dag i morgon..
Elsa har just somnat hoppas vi får sova bra i natt,!


Idag var första gången jag verkligen kände hur mycket jag hatar att va själv med Elsa! Annars brukar det funka bra även om vi saknar Pierre varje dag men men som sagt hoppas på en bättre dag i morgon!

God natt (hoppas ja)

1 kommentar:

  1. Du är världens bästa mamma helt enkelt!! Puss ninus

    SvaraRadera