tisdag 5 juni 2012

Hur ??

Hur länge ska detta hålla på?!?!
Min Skrutta håller troligen på att få tänder .. Hon är så ledsen :(
Hon stoppar allt i munnen och är dålig i magen å grinig :(
Så fort hon somnar så vaknar hon efter ca 20 min å är ledsen .. Om det nu är en tand så låt den få komma upp så det går över för stackaren ..

Men hela dagen har inte varit gnäll för mellan varven har jag en otroligt glad skrutta! Började dagen tidigt vi som alltid sover minst till åtta i detta hushåll vaknade redan sju idag och tyckte det var dags att gå upp.. Så efter lite morgon mys så lämnade vi Sängen tillslut , hade en lugn förmiddag och lekte i hopp gungan ,
Många glädje tjut så det bara bubblar i Elsa och då blir jag så löjligt sjukt lycklig :)

Vi har kört gammelmormor till Jönköping i dag För ett läkarbesök det gick snabbt och smidigt inte så mycket trafik heller..

Vi blev bjudna på middag hos Elsas farmor och blev kvar där en stund nu i kväll.

Svante får vara överallt utom på borden i huset och i Elsas säng och varje natt när jag vaknar ligger Svante i elsas spjälsäng och myser med henne.. Hmm vet inte hur jag ska få han till att förstå :(
Är ju så rädd för att han ska riva lilla tjejen..

Röd dag i morgon men Pierre jobbar.. Men han kommer sent i morgon kväll hem till oss här så är han ledig på torsdag :) och alltid fredagar ju:)

Nä nu ska ja sova och hoppas på att Elsa får sova lite k natt.

2 kommentarer:

  1. De e svårt de där me katter, de är ju så självständiga :/
    Men de som är mest otäckt med dem om de envisas med o ligga i spjälsängen är att de kan väl lägga sig på bebis ? :( har för mig jag hört nått om de, katter ligger ju gärna på oss o myser O vi puttar bort dem om de e ivägen, men en bebis kan ju inte de :(
    Han vill inte ligga hos dej o sova ist då? :)
    Vår katt ligger i sängen hos oss, gärna i ansiktet.. Haha inte alls mysigt me hårbollar i munnen vaje morgon, men men ;)

    Ha de gött!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Våra får inte heller vara i Stellas säng, just pga av det Hanne skriver. De gillar ju att ligga på oss så de känner puls.
    Men alltid när jag lär mina förbud använder jag en blomspruta. Några sprut vatten var gång de gör fel brukar göra susen. Trevlig Helg!!!

    SvaraRadera