onsdag 6 juni 2012

Lycka!

Elsa och jag är lyckliga för Pierre kommit hem idag:) nu har vi lång helg!

I förmiddags packade ja in oss i bilen och Svante fick följa med så for vi ut till Mormor och Tomas i stugan!

Svante gnällde en stund i bilen men lugnade sig ganska fort, väl framme i stugan fanns det såååå mycket att lukta å utforska där! Även stora kissen Hugo! Och det gillade Svante och ville busa och leka en massa med han!
De gick riktigt bra med de två ihop så nu är de klart att Svante får vara på sommar kollo över midsommar i stugan ;)

Vi har bara myst en massa idag och bara haft en slapp dag.

Elsa har varit såå trött idag och sovit nästan hela dagen bara vaknat å ätit skrattat en stund å sedan somnat igen.. Lilla skruttan som sovit så dåligt några dagar var väl helt slut och kom till ro ute i stugan hos mormor :)

Nu har precis Pierre nattat Elsa så hon ligger i sin säng och sover gott ( med Svante vid fötterna så klart )

Imorgon blir det en dag då vi inte ska ha några måsten utan bara vara med min fina familj..

Nu ska ja med slå igen mina gröna och va pigg u morgon hoppas jag :)

Idag har jag ätit sallad från mitt växt hus :) de var riktigt gott så snart hoppas ja tomaterna kommer med :)

1 kommentar:

  1. mysiga bilder*
    skönt att elsa kommit i kapp med sömnen!
    stor kram ha en fin dag!

    SvaraRadera