måndag 4 juni 2012

Helgen

Vilken bra helg det har varit!

Fredag hade vi en lugn dag då vi byggde lite på soldäcket tills det började regna en massa så då tog vi ledigt :)
Pierre och jag lagade mat och åt medas Elsa var hos farmor en stund..
Det är så skönt med lite egen tid bara jag och Pierre å de räcker liksom med de lilla som bara ett par timmar i bland :)

Kvällen hade vi taco häng hos freddan å gela :) alltid trevligt :)

Lördag var jag ju som sagt å red med mina fina vänner! Jag supet kul och önskar ja kunde få rida oftare :)

Kvällen hade vi bra en slappa å mysa kväll min fina lilla familj..

Söndag fix i trädgården och lite medans anna var bakis sen skirö festen ;)
Vi festade till det med pizza och sedan gick vi på fotboll här u holsby dam riktigt tråkig match alltså..
Men man blir så sugen på att spela när man ser det!

Pierre åkte till Gbg igen men var helt okay eftersom jag hade syster hemma med :) så vi tittade på film och hade mys!

Idag har jag lunchat med Sofia Anna och Nina och gick en runda på stan.

När anna lämnade oss för tåg reaa.. så förberedde jag lite frukt sallad med Sofia Lisa och suzette.
Mycket trevlig fika kväll med massa tjöt. De mesta om bebisar , stackare Sofia haha men två mammor och en gravid så är det lätt att glida in på det :)

Elsa somnade tillslut nu hon har varit envis och tänkte inte missa en minut av allt vi gjort idag utan varit vaken i stort sett hela dagen.. Bara sovit små stunder..
Men nu sussar hon så gott i sin säng och Svante ligger så klart i min säng;)

Nu blir de sova för mig med!

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar