söndag 17 juni 2012

Sprang

Helgen for förbi med himla fart alltså..

Pierre har åkt till Gbg igen men som tur är ät det kort vecka på han kommer redan onsdag kväll ! Underbart!

Idag har vi fixat ute lite jag planterade ut mina solrosor och planterade om lite saker.. Men måste köpa större innekrukor..

När Pierre åkte i väg tog jag och Elsa en liten gå / spring tur.. Gick bra idag! Gött när man känner att man orkar lite..

Nu i kväll har jag gjort glass som det ska bjudas på på tisdag då jag fyller år:)

Imorgon ska jag till frissan vilket ska bli sjukt skönt är evigheter sedan sist och så ska jag träffa föräldrar gruppen en sväng. Så får vi se vad de bjuds på mer:)

Jag har ont i min rygg :( fått muskel knutar igen ;( det är inte skönt!

Nu ska jag snart krypa ner i en ren bäddad säng ( Elsa bajade igenom blöjan när vi hade morgon mys) finns inte mycket som är så skönt som rena lakan och ny duschad och krypa ner:) synd bara jag inte får ha pierre jämte mig..

Nä dags att titta till tvätten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar