torsdag 7 juni 2012

Torsdag

Torsdag.. Startade dagen med sov morgon jag och Elsa :)

Vid tolv tiden Åkte vi till Pierres farmor och farfar.. Åt god mat och fikade.. Plockade liljekonvaljer :)

På eftermiddag kväll snikrades det lite så idag ska trall golvet på:)

Elsa var ledsen innan hon somnade tillslut i min famn, lilla skruttan..

Nu ligger vi i sängen jag och mina små liv, Svante sover och Elsa övar på att spratla runt j sängen :) vi ska snart ta oss upp och göra oss klara vi åker på sångstund idag. Var ett tag sen eftersom vi varit förkylda. Men nu är vi pigga igen:)

Ska även försöka få lite gjort i trädgården, hoppas Elsa tar ett långt sova pass i vagnen så ja hinner med lite..


1 kommentar:

  1. Va mysigt de ser ut o ha de :)
    Liljekonvaljer är sååå underbara!
    Har plockat två ggr o nu e de vissna här hemma, får nog ge mig ut en gång till o se om de finns några kvar!
    trevlig helg! kram

    SvaraRadera