lördag 16 juni 2012

Inte

Blev inte som vi tänkt oss riktigt hade tänkt en mys kväll men Elsa är jätte ledsen och inget hjälper just nu:( antar att hon är övertrött och något mer?!
Men VAD! Jag önskar sååå Att jag kunde veta vad som inte är bra!
Hon äter ju halv dåligt med så jag får ont i brösten och känner mig hopplöst trött just nu!
Jag är iallafall glad att Pierre är hemma och tar henne lite med..
Min skrutta som haft en så jobbig vecka :(

Vad har vi gjort mer i dag då? Vi va p Handlade på fm och sedan klippte Pierre gräset och jag ansade på träden och tog ib rabarber och skivade upp och fryste in..

Lagade mat pannbiff potatis sås gott va de! :)

Sen tänkte vi som sagt startat en mys kväll men men..

Elsa har fått smaka banan gröt i dag och det gillade hon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar