måndag 18 juni 2012

Kanon

Idag har det varit en kanon bra dag!

Vi började med mys i Sängen som vanligt!

Efter frukost åkte Elsa och jag till Malin och hängde en stund innan Elsas farmor Kom och hjälpte mig
Med Elsa en sväng medans jag åkte till frissan och jag njöt av varje sekund av lite egen tid!
Blev fin i håret och klippte av de lång slitna längderna tog säkert en dm på håret å de blev kanon bra!

Jag åkte p hämtade upo Elsa och träffade föräldrar gruppen vi pratade om mat och lite till de små:)

Mötte upp pappa för att handla födelsedags present till mig :) kanon snygga krukor till vårt soldäck och en vågtång:) tack bästa pappa !

Fick middag hos elsas farmor och sedan fick Elsa lite gröt å däckade så jag drog hem en sväng och tvättade en maskin tvätt och rörde ihop en hallon cheescake som det ska bjudas på här i morgon :)

Först kommer Mamma och Tomas på fika och på eftermiddagen kommer alla "grabbar" Samuelsson pappa Mikael anton å emil :)
Så om 40 min fyller jag alltså 24 år !
Gud 24 det är ju ingen ålder å jag som hunnit med så mycket redan!
Bott i kvill med familjen , träffat manen i mitt liv och varit vi i mer än 8 år och bott i Vetlanda sedan flytt till Stenungsund för plugg , vidare till Gbg för ännu ner plugg och jobb och nu har jag ett underbart hus i holsby och en fantastisk dotter och jag är BARA 24 år helt galet :) sååå mycket kvar av livet alltså ! Så nej ingen ålders noja för fem öre faktist :)

jag hoppas att solen ska bli vår vän i helgen och att de blir kanin väder!

Nu moster ja sova så jag orkar med min dag i morgon!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar