måndag 11 juni 2012

Hmm

Om Ni Undrar var jag håller hus så är jag kvar i mitt vanliga liv..
Har tappat lite på bloggen då jag känner att ja skriver Samma saker hela tiden och jag vet själv hur drygt jag tycker det är att läsa om tex om hur alla tränat och ätit !? Antar att vissa får ut något av det men inte jag och jag kan tro att ni tycker desamma om mina inlägg om min Elsa ;)
Men alla har vi olika saker som är viktigaste i livet :) jag har Elsa och andra träning osv..

Men det går iallafall framåt med vårt soldäck och det blir super bra! Nu är trallgolvet lagt och på tur står räcket .. Men det kliar i fingrarna jag vill handla å pynta och sätta massa fina blommor å köpa solstolar och VA?! Vem lurar jag nu jag är ju fattig på min mamma ledighet haha men jag ska kanske nalla några små hudralappar av min skatt som klingade in på kontot i fredags som jag ska lägga på vårt kök som vi ska fixa till lite i höst men jag fick ju mycket så kan nog ta lite till vårt soldäck :)

Sen kan jag berätta att mitt växthus ät kanon allt växer så det nästan syns och även mitt potatis land..:) men potatis till midsommar blir de nog inte om inte sommar värmen kommer i morgon och stanna :)

Vi petade om att ta med Elsa och åka på babysim i Sävsjö på lördag de har drop in.. Någon som har något tips eller dylikt man bör tänka på?

Idag har jag Elsa och Svante shillat hos. Mormor och Tomas i stugan :)

Hoppas ni alla haft en fin helg!

3 kommentarer:

  1. Jag föredrar absolut "Elsa inlägg" framför "Body Pump inlägg";)
    Hihi...
    Va låååångt ni kommit med trädäcket!
    -Avis big time!!

    Om ni ska bada!
    Tag med dubbla handdukar till lillan.
    En att svepa in henne i när ni badat och en torr att torka henne med efter duschen.
    Och badblöjja;)
    Tråkigt med bajsolyckor i bassängen.
    Annars bara NJUT..
    Det är sååå mysigt!!

    Kramis!

    SvaraRadera
  2. Vi läser fortfarande ibland här! Alma hälsar till Elsa att babysim är det bästa hon vet, så hon tror att ni får roligt!

    SvaraRadera
  3. Ring och kolla så de fortfarande har drop in. Vi har ju varit där endel och sist hörde jag att de körde maj ut. Men sen har ju Stellas öron strulat så inte varit där på länge. Så kanske är ändrat.
    Men ring som sagt och kolla så ni inte åker i onödan.

    Annars är det jättebra. Finns instruktör på plats som kan ge er jättebra tips och råd.

    SvaraRadera