torsdag 4 oktober 2012

borta..

jag kommer inte skriva här så mycket ett tag eftersom min mobil är på lagning och på min låne mobil funkar inte bloggappen :( så om ni undrar var vi håller hus är det därför..

Igår var jag och mamma i jönköping hela dagen å handlade massa fint:)
så idag på fm skruvade ja ihop en byrå till elsa och plockade upp lite annat vi köpte.

Idag har vi varit på babysim med ju Elsa är så duktig dyker jätte bra och är så snäll.. men hon har varit gnällig två dagar nu antar att de är tanden som ställer till det.

just nu så sover hon vi skulle åkt å hälsat på elsas farmen vlir det or men ja vill inte flytta på henne så hon vaknar hon behöver sova skruttan.. får se om hon vaknar så åker vi dit en stund.

Denna vecka har gott så fort vet inte vart tiden tog vägen.
hunnit med massa men ändå :)

i helg blir det kanske marknad om solen kommer å tittar fram eller åtminstonde inte hell regnar.
och så köpte ja en cykelhjälm till elsa i går så måste ju premiär cykla med henne med:)

nä nu ska ja dricka en kaffe å slappa..

ikväll kommer pierran hem igen..

kram på er

2 kommentarer:

  1. Va e det för marknad? Mysigt :) ha en härlig helg! Kramis

    SvaraRadera
  2. Ha en härlig helg!! Mysigt med debut cykel runda!! Vad är det för marknad:) här blir det mys i morgon kväll med nära vänner, lördag kalas för mickes syster barn, söndag tänkte jag mÅla i vildas rum!!! Mysig helg tror jag! Ha det bra kram Elle

    SvaraRadera